Σταθεροί στην προσέγγιση του ανοιχτού σχολείου, έχουμε δημιουργήσει ένα περιβάλλον χωρίς πόρτες και όλοι μαζί λειτουργούμε σαν μια μεγάλη οικογένεια. Τα παιδιά κινούνται στο χώρο σύμφωνα με τις ανάγκες τους και επιλέγουν μέσα από πια παιχνίδια θέλουν να πειραματιστούν-ενεργήσουν. Καθημερινά δημιουργούνται σχέδια εργασίας από κοινού με τα παιδιά και διαμορφώνονται αντίστοιχα οι δράσεις μας.
Στον πρώτο όροφο 120τμ, φιλοξενούνται τα παιδιά του νηπιαγωγείου. Ένας χώρος που περιλαμβάνει γωνίες όπως ,τη γωνιά κουκλοθέατρου, τη γωνιά μεταμφίεσης, την αισθητηριακή γωνιά, τις γωνιές συμβολικού παιχνιδιού, το διαδραστικό πίνακα, τη βιβλιοθήκη μας και το ατελιέ για τα εικαστικά-τεχνικά εργαστήρια. Στο κέντρο της τάξης κυριαρχεί το «σημείο συνάντησης» για τον καθημερινό προγραμματισμό των δράσεων.
Στο ισόγειο 90τμ, φιλοξενούνται τα μικρότερα παιδιά του παιδικού σταθμού. βρίσκονται επιπλέον εργαστήρια, βοηθητικοί χώροι, παιδικές τουαλέτες και τουαλέτες ενηλίκων. Στο αισθητηριακό εργαστήριο, δίνεται η δυνατότητα στα παιδιά για συνεχή καλλιέργεια των αισθήσεων (όραση, ακοή, γεύση, αφή, όσφρηση). Μέσα από μια ποικιλία υλικών και δραστηριοτήτων αλλά και παιχνίδια που εκείνη τη στιγμή γεννιούνται από τον αυθορμητισμό των παιδιών αναπτύσσεται η φαντασία και η δημιουργικότητά τους, μοιράζονται, συνεργάζονται ,ανταλλάσσουν ιδέες ,γίνονται ποιο επιδέξια στην κίνηση και στους λεπτούς χειρισμούς, μαθαίνουν και αντιλαμβάνονται καλύτερα τον χρόνο, τον χώρο και το ρυθμό και εκπαιδεύονται στις συναισθηματικές και κοινωνικές δεξιότητες.
Το εργαστήριο των χρωμάτων, είναι ο φυσικός χώρος όπου οι ιδέες και τα συναισθήματα των παιδιών παίρνουν μορφή μέσα από δημιουργικές δραστηριότητες. Το παιχνίδι με τα υλικά και τις τεχνικές των εικαστικών τεχνών, ο πειραματισμός και η διερεύνηση του ανθρωπογενούς και φυσικού περιβάλλοντος, του επιτρέπουν να συνθέσει ελεύθερα τις σκέψεις του για τον κόσμο και τη θέση που θέλει να έχει μέσα σε αυτόν. Η τέχνη είναι το μέσο που μετατρέπει τη μάθηση σε μία ενεργητική διαδικασία. Μία παιδαγωγική πρακτική άμεσα συνυφασμένη με τα ενδιαφέροντα των παιδιών, όπου δίνεται έμφαση στη διαδικασία μάθησης και όχι στο αποτέλεσμα.
Η αυλή του σχολείου προσφέρει την ευκαιρία στα παιδιά να δημιουργήσουν και να περιποιηθούν το δικό τους λαχανόκηπο, να παίξουν στην αμμοδόχο, να πειραματιστούν στη γωνιά νερού, να «κρυφτούν» στο σπιτάκι του κήπου, να αυτοσχεδιάσουν με φυσικά υλικά και να παίξουν κινητικά παιχνίδια!